today, 3 augusti

Idag skulle min älskling äntligen komma hem så planen var att han skulle komma och överraska mig när jag sov, vi kan ju säga att han misslyckandes med det ganska grovt haha. När klockan var halv ett och jag hade legat vaken i tre timmar och höll på att dö av värmeslag kom han äntligen! Pussade sönder honom lite smått innan vi styrde stegen mot stranden där vi badade och sedan käkade vi glass medan vi gick hem i regnet. Vid halv fem lämnade jag honom för att åka till Lina där jag fortfarande befinner mig och vi ska strax käka! Drar hem till pojkvännen sen för mys och sedan sover jag där. Ha en fin kväll!

20130803-193455.jpg

Kommentera

