The curious case of Benjamin Button

Jag såg denna fantastiska filmen ikväll med min bror. Har alltid dratt mig för att se den för jag trodde den var tråkig men istället ger jag den ett ”åh”. Älskar filmer som får en massa olika känslor bubbla upp i huvudet. Se den om ni inte redan gjort det.

Nu ligger jag i sängen med min pojkväns tjocktröja tätt i min famn. Den doftar hans finparfym, den som han hade på sig hela förra sommaren när vi träffades, tro mig när jag säger att det inte finns en godare doft. I alla fall så är jag lite nedstämd, tycker inte om att vara utan honom och ja jag låter som en sån där jobbig flickvän men det får man göra när man inte får träffa sin andra halva på en vecka. Godnatt gott folk, sleep tight.

Kommentera

