03:26

Inte ett ljud hörs, möjligtvis ett svagt surrande och någon enstaka fågel men annars är det helt dött. Ljus sipprar in genom mina gardiner tack vare den starka gatlyktan utanför mitt fönster som alltid stört mig. Vänder och vrider på mig, byter håll på både mig, kuddarna och täcket. Vaknar, somnar för en liten stund men vaknar igen i samma konstiga dröm. Allt jag vill är att sova men det verkar inte gå. Om 6,5h ringer mitt alarm för en ny dag så jag får nog försöka rensa huvudet, tänka bort ljuset och vända på allting en sista gång.

Kommentera

