kanske inte på topp

Idag vaknade jag upp utan Noa vid min sida i mitt egna hus för första gången på länge och det kommer jag få göra hela veckan eftersom han är iväg på jobb, saknar honom redan. I alla fall så drog jag iväg och jobbade till två för att sedan dra hem till Elin. Vi bakade kärleksmums och sedan packade vi en korg med massa gott innan vi gick till en stor äng där vi hade picknick och pratade om livet, tycker om den där rödtotten! Vid 6 var jag hemma igen och käkade middag med min familj vilket jag typ inte gör längre med tanke på att jag oftast är hos Noa, lite synd men det är ju trots allt mitt egna val.

Apropå något helt annat så är jag inte helt på topp. Har haft konstigt ont i magen i över en vecka och nu har jag ett obehagligt tryck över bröstkorgen, känns inte alls bra.. men jag googlade lite och förmodligen beror det på stress. Har universums största ångest inför skolan och känner press för allt jag vill hinna med innan skolan börjar, går snart in i väggen..

20130731-214101.jpg

Kommentera

