det avgörande draget

I söndags, det vill säga den 28 juli var det exakt ett år sedan min mobil plingade till den där kvällen och ett sms från dig lyste upp på skärmen där du undrade om jag ville komma och träffa dig då du var på gymmet. Några minuter senare klev jag in med nervösa steg och ett bultande hjärta. Det hela slutade med att vi satt på stranden och pratade till ett på natten och på vägen tillbaka tog du min hand i din och släppte inte förrän vi stod på parkeringen för att säga hejdå. Fyra månader senare ansåg vi oss vara officiellt tillsammans och såhär åtta månader senare kunde jag inte varit lyckligare. Du är min bästa vän, min kärlek & min andra halva. Det finns verkligen ingen som du och jag är så glad att jag får kalla dig för min, jag älskar dig Noa. ❤

20130730-120804.jpg

Kommentera

