tre flugor i en smäll

I onsdags vaknade jag upp bredvid min älskling men jag fick tyvärr lämna honom sovandes för jag hade andra planer! Vid halv tolv kom nämligen bästa Lina till mig. Vi käkade pizza till lunch och krängde sedan lite chips ute på min altan, gick en runda i hamnen, handlade för andra gången och sedan slog vi oss ned mitt på en väg där solen sken för fulla muggar. Vid fem skjutsade jag henne till tåget och sedan fortsatte jag hem till min älskling för ett spontanbesök. Efter några timmar åkte jag hem och då kom Lisa till mig för lite kvällshäng. Vi gick ned till hamnen där vi satt på en brygga och dinglade med fötter medan vi pratade om livets gåtor. När det blev för kallt gick vi och köpte godis innan vi gick hem till mig och tittade på film för att sedan gå och lägga oss. Perfekt sommardag om jag får säga det själv!20130719-154710.jpg

20130719-211846.jpg

20130719-211948.jpg

Kommentera

