shopping när den är som bäst

I tisdags efter jobbet la jag mig i trädgården och solade någon timme och sedan ringde mamma för att fråga om jag ville hänga med en sväng till Väla vilket jag självklart ville! Vi shoppade effektivt i lite mer än två timmar och jag fick med mig en super söt klänning, en blus, en t-shirt, lite underkläder och en långkjol (!) hem så jag var riktigt nöjd. Det har blivit mycket shopping den senaste tiden vilket jag absolut inte säger nej till, underbart att få uppdatera garderoben lite! På kvällen drog jag sedan till min kära pojkvän där jag spenderade natten, tog faktiskt med mig kläder och diverse saker så jag klarar mig hos honom i några dagar, mys!

20130711-132942.jpg

<a
20130711-133131.jpg

Kommentera

