9 juli, tisdag

Jag är nyss hemkommen från jobbet och jag är grymt trött och mör i kroppen efter att ha klippt gräset hela dagen. Imorgon är i alla fall min sista dag på Norrviken, jag är helt slutkörd efter dessa fyra veckorna så från och med nästa vecka är jag i alla fall ledig tre dagar i veckan vilket är otroligt skönt! Dagen har som sagt ägnats åt att klippa gräset i den sjukt varma sommarsolen, jag har även fått god lunch i form av en räkmacka och massvis av kanelsnäckor av mamma, tagit i en orm (död visserligen), sett fina blommor och njutit av min näst sista dag. Nu ska jag ut i solen lite och ikväll beger jag mig till Noa, puss!

20130709-160004.jpg

20130709-160018.jpg

20130709-160027.jpg

20130709-160036.jpg

Kommentera

