kvällstankar

Jag är den typ av person som älskar att sova ensam, jag älskar att kunna breda ut mig så mycket jag vill, ha möjlighet att vrida och vända på mig och kunna vira in mig i täcket riktigt ordentligt men om jag ska vara helt ärlig så känns det hemskt att sova ensam efter att ha haft min älskade pojkvän vid min sida åtta nätter i rad. Det finns för mycket plats, ingen att vända sig till och ingen extra värme. Det blir inte bättre av att jag har det ständiga ljudet av bilar, klackskor, musik och prat utanför mitt fönster eller att mitt sug efter madison är stort när jag väl inte har möjlighet att dra dit bara för att jag ska upp vid 6 och jobba, kul grej det här med att aldrig vara ledig. Nu ska jag runda av i alla fall och försöka sova trots de yttre störningarna och den allt för påtagliga ensamheten, godnatt. ❤

20130707-233138.jpg
en liten outfit innan jobbet

Kommentera

