3 juli, onsdag

Igår efter jobbet tog jag moppen hem till min fina vän Hanna i Mellbystrand. Det blev en sväng till maxi där jag införskaffade mig ett linne, ett par chinos och lite godis och sedan drog vi ut en runda med Oscar innan vi drog hem och käkade. När vi var mätta och belåtna drog vi och tankade Hannas moppe och sedan styrde vi mot Oscar där vi spelade lite gitarr och sedan drog vi ut med longboarden. Kan säga att det var längesen jag skrattade så mycket och min kärlek till Mellbystrand och mina underbara vänner där är enorm!

20130704-165231.jpg

20130704-165247.jpg

Kommentera

