3 juli 2013

Jag har nu efter mitt lilla avbrott här fått strikta order från min kära vän Lisa att jag måste uppdatera min blogg så jag får väl ta och göra det!

Sedan sist har det hunnit bli en ny månad och halva ”sommaren” är nu över. Jag jobbar 7 dagar i veckan och har inte haft en enda ledig dag på typ tre veckor, kommer gå in i väggen snart haha. Mina föräldrar är borta just nu så jag tar hand om huset och plantskolan duktig som jag är! Inläggen får komma lite huller om buller nu men ni lär väl överleva det också. Puss

20130703-195956.jpg

Kommentera

