Midsommar

I fredags var det midsommar och då vaknade jag upp hemma hos Noa efter en kväll full av romantiska överraskningar, jag har världens bästa pojkvän! ❤ på dagen låg vi bara och degade och varvade det med att jag dansade i trädgården till musiken som kom från midsommarstången lite längre bort hihi. Drog sedan hem och åt en god typisk midsommarlunch i min ensamhet bestående av nypotatis och kallrökt lax innan min bror skjutsade mig till Noa och en liten stund senare cyklade vi till Mellbystrand. Först var vi hos Lotta och Eskil sedan åkte vi hem till Madde där vi åt middag tillsammans med lite andra och sedan cyklade jag & Noa hem till min fina Clara där det var fest sedan drog vi en sväng till Axels tivoli där jag äntligen fick min sockervadd och efter det hann vi med ännu en runda till Madde samt en runda till Joel innan vi cyklade hem i ösregn vid ett på natten, såg ut som att vi snarare hade badat när vi kom hem menmen. Tack alla för en trevlig kväll!

20130623-173446.jpg

20130623-173456.jpg

Kommentera

