23 juni 2013, söndag

Jag har tittat på avsnitt efter avsnitt av hart of dixie sedan klockan tre idag då jag kom hem från jobbet  men nu kände jag att det var dags för något annat så jag har uppdaterat min spotifylista vilket var extremt nödvändigt faktiskt. Hörde en viss låt och plötsligt drog ett lyckorus genom min kropp som fick mig att stanna upp och tänka på hur lyckligt lottad jag är. Har världens finaste pojkvän som jag kanske spenderar lite för mycket tid hos ibland eftersom jag numera alltid missar våra familjemiddagar hemma men idag var jag äntligen med och det var så mysigt, har bästa familjen. Sedan är jag så glad över allt annat härligt folk runt omkring mig och är sjukt glad att jag får lära känna nya människor från Ängelholmstrakten och Laholmstrakten hela tiden, bäst är ni! Nu ska jag ringa min andra halva som befinner sig i Norrköping och sedan ska jag försöka sova ensam för första gången på flera dagar, åh.

Bild 2012-10-31 kl. 22.25 #5saknar den här filuren som taskigt nog är och spenderar massa veckor i varmare breddgrader..

One thought on “23 juni 2013, söndag

  1. svar: Haha kan förstå det! Dock är jag uppvuxen på tysk mat så jag kan förstå att vissa saker kan tyckas vara lite ovana för en svensk. Men jag gillar framförallt alla tyska bötchen, alltså frallor, med te.x mett (rå köttfers) eller mortadella på. Sedan såklart currywurst, alla olika varianter av sparris, schnitzel, pretzel, rote grütze och självklart det enorma godis-utbudet haha 🙂

Kommentera

