söndagen den nionde

Idag vaknade jag otroligt nog upp frisk lagom till öppningsdag nummer två på Norrviken där jag stod i kassan från 10-17 på plantskolan och efter sju timmar ståendes på stengolv kan jag ju säga att mina fötter är lite lagom möra. Sedan jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och tittat på hart of dixie som officiellt är min nya favoritserie! Om en stund tänkte jag åka vidare bort till Noa och spendera natten där.

20130609-201933.jpg
/old pic, miss my friendo ❤

Kommentera

