Öppningsdagen!

Igår vaknade jag upp bredvid min pojke men lämnade kvar honom sovandes för att åka och jobba! Igår var det nämligen öppningsdag för Norrvikens trädgårdar och även premiäröppning för Norrvikens plantskola som min mamma och två andra har och det är där jag ska spendera min sommar! Dagen var i alla fall riktigt lyckad trots att jag taskigt nog blev jätte sjuk under natten så jag fick knapra alvedon för att orka med dagen. Vid fem åkte jag hem och slocknade ganska snabbt i sängen.

20130609-200515.jpg

20130609-200527.jpg

Kommentera

