7 juni, studenten

Jag började dagen med att åka ut till Norrviken för att vattna sedan åkte jag hem och började städa mitt rum. Vid elva var vi ombytta och påväg till Halmstad där utsläppet var, kramade min fina bror och tittade när han åkte iväg på flaket innan vi åkte iväg på lite ärenden. Vid tre var vi hemma igen och då kom även Noa och hjälpte mig städa klart! Vid 6 började folket rulla in och det var en riktigt trevlig kväll. Är grymt stolt över Ludde, världens bästa bror ❤

20130609-195007.jpg

20130609-195017.jpg

20130609-195027.jpg

20130609-195059.jpg

Kommentera

