Idag slutade jag ettan

4 juni 2013.

Idag drog jag till skolan vid den vanliga tiden iklädd klänning och sedan hade vi mentorstid ett litet tag innan vi gick till aulan där musikprofilen spelade. När vi slutade var vi massa tjejer som drog hem till Sofia en stund och sedan gick vi till Simons där vi käkade lunch i solen och någon timme senare gick vi inom espresso house innan vi gick till en stor gräsplätt där vi slog oss ner. Tog bussen hem vid halv två, la mig i sängen och tittade på två avsnitt av hart of dixie innan jag åkte till Noa där jag ska spendera natten, vet att de flesta festar ikväll men folket skulle till hbg men det kände jag inte riktigt för.20130604-202424.jpg

Kommentera

