måndagen den tredje maj

Hade myskväll med tjejerna igår och sov sedan hos Lina för att dra till skolan idag och ta den andra livmoderhalscancer sprutan. När vi gjort det gick vi till stan och jag fick faktiskt med mig en klänning men sen är det ju en annan femma om jag vill behålla den eller inte.. nu har jag i alla fall precis ätit och ska snart springa ner till bussen som tar mig in till Ängelholm för att få mig på lite andra tankar än de som cirkulerar i mitt huvud just nu. Ha en fin kväll!

20130603-171837.jpg

Kommentera

