Hello summer

1 juni 2013. Tänk vad fort det här året har gått! Idag är det officiellt sommar och trots att jag knappt varit ute idag så måste jag säga att även värmen är här. Underbart.

Idag vaknade jag i alla fall upp bredvid Noa och sedan dess har vi tittat klart på filmen som vi somnade ifrån i soffan inatt och så har vi sett på ännu en bra film samt varit en sväng på Willys för att handla glass! Just nu sitter jag ute på verandan och har nyss avnjutit årets första nypotatis tillsammans med grillat kött! Lite senare tänkte jag åka hem till Noa igen för att spendera ännu en natt där. Ha en fin kväll!

20130601-203608.jpg

20130601-203619.jpg

20130601-203640.jpg

Kommentera

