allmänt om livet

Vad har mer hänt på sistone då? jo i fredags var jag och tjejerna på fest i Varalöv hos Linnéas bästa kompis, träffade en hel del trevligt folk och trots att jag höll på att lyfta från marken av ilska vid något tillfälle så måste jag nog säga att det var en mycket bra kväll! Jag sov sedan hos Linnéa och dagen efter var det tänkt att jag skulle med tjejerna och fira Hanna men jag fick ett extremt mental breakdown så jag bestämde mig för att inte åka dit. Istället åkte jag till Noa och bröt ihop lite till men om man bortser från det så var det en hyfsat fin kväll. Har även failat totalt på nationella i Spanska och tillslut fått mitt godkänt i ett ämne, det är minsann inte alltid så lätt haha.

bild-9bild-10

 

 

 

Kommentera

