27 maj 2013, måndag

Måndag: Ledig dag & tacos till middag, vardagslyx.

Om endast åtta dagar slutar jag ettan, hur galet är inte det? Detta året har gått så otroligt snabbt och det har varit på både gott och ont. Jag får nog säga att jag hunnit vara både på botten och toppen mer än en gång men jag har klarat mig helskinnad ändå. Just nu är det bara de sista skolarbetena och inlämningarna som måste in, sedan är jag klar för den här terminen, känns underbart! Lämnade in en sak häromdagen och en sak nyss som ska redovisas imorgon, får hoppas det går bra.

bild-7

 

Kommentera

