21 maj 2013

De senaste dagarna har jag haft en grymt bra kväll med mina tjejer som innehöll en stor mängd mat och grillning, promenad i värmen, gungande på en lekplats, skador, väghäng, spring genom vattenspridare och självklart massa snack! Efteråt fick jag somna bredvid min älskling och dagen efter drog vi till stranden med Tom och Louise där vi badade för första gången i år! Sedan drog jag hem till Hanna i Mellbystrand sedan till donken, hem till Victor där vi åt och sedan hem till Emma där det var fest som spårade lite smått men det var skoj ändå! Sov hos Hanna och sedan drog jag till Noa där jag blev kvar hela dagen. Igår var vi i skolan och sen var jag hos Noa hela dagen istället för att plugga och idag är det tisdag och vi har nyss haft nationella i matte. Nu väntar donken och sedan sista delen!

20130521-110418.jpg

20130521-110437.jpg

20130521-110451.jpg

20130521-110501.jpg

20130521-110509.jpg

Kommentera

