lycklig 140513

Jag har än en gång återfunnit det fina i livet. Jag hade en svacka där någonstans men nu är den som bortblåst! Jag känner mig typ.. lätt, fri. När man har kommit till den punkten då man kan gå och le för sig själv bara för man uppskattar livet så mycket, då kan det inte bli bättre. På den senaste tiden har jag hittat på en massa saker, åkt hit och dit, träffat gamla vänner, umgåtts med mina ”nya” vänner, spenderat nästan varje dag med min andra halva, gått på fest, ätit god mat, tagit tag i mitt liv lite, spontanstädat ett antal gånger, varit lycklig över att få äta middag tillsammans med min familj, har blivit lättad över goda nyheter, har fått träffa min världsbästa kusin, ser fram emot att sommarjobba, har saknat och saknar min syster och längtar ihjäl mig till sommarlovet som är om exakt 21 dagar!

Nu är jag dödstrött så nu ska jag bara prata klart med min syster och sedan blir det hopp i säng! Bjuder på en otrooligt smickrande bild från idag, super pigga, glada och roade verkligen.

Bild 2013-05-14 kl. 11.46 #2

Kommentera

