myspys och party

I fredags vaknade jag upp bredvid min älskling. Vi låg kvar i sängen länge och tittade på the dark night rises och sedan hjälpte jag hans lillasyster att färga håret vilket var ganska kul faktiskt! Drog hem därefter, fixade mig och fick sedan skjuts till Lina där vi fixade oss, väntade in Hanna & Linnéa och käkade god middag innan vi fick skjuts hem till Olle där det vankades fest som blev riktigt trevlig efter några timmar! Vid tvåtiden var vi de sista tjejerna att lämna huset, vid det laget var vi extremt trötta och hade grymt skitiga strumpor efter att ha varit ute utan skor, smarta som tusan. På lördagen vaknade vi upp vid elva tiden, vi käkade då frukost och låg sedan och degade i sängen till klockan tre och kollade på film och vid tre hämtade min bror mig.

bild-2såhär såg jag ut när jag drog till linaaaa

Kommentera

