älskade långhelg

Igår när jag kom hem från Lina tvättade jag ÄNTLIGEN min käre blå vän, alltså min fina moppe. Det är skandal hur sällan han blir tvättad men nu ser han ut som ny igen!
På kvällen igår kom min efterlängtade Lisa hit, skojar inte när jag säger att det måste varit ett halvår sedan vi sågs sist, inte ok. Vi snackade massa, käkade middag med min familj, tittade på American pie & Jönssonligan, låg och pratade fram till klockan tre då vi somnade och idag har vi käkat frukost, tittat på en till American pie och chillat tills hon drog hem vid två, mysigt! Sedan dess har jag undvikit att plugga genom att städa mitt rum, städat hallen och så har jag vikt all tvätt i tvättstugan, duktig tjej! Borde nog dock plugga egentligen men äh. Ska ta en dusch om en stund och lite senare ikväll åker jag till Noa för att spendera natten där! ❤

bild-4

Kommentera

