30 april, valborg

Så okej, valborg. Först hade jag en lång dag till halv fyra i skolan, fick tack och lov skjuts hem av pappa, väl hemma fixade jag mig lite innan jag körde till Hanna där jag lämnade mina saker och fixade mig sedan cyklade vi till Clara och väntade in henne samt Lilli innan vi drog och skulle käka pizza, mötte upp de andra och sedan visade det sig att pizzerian var stängd (kvällens fail) så vi drog till donken istället och tappade (inte bokstavligt talat) tyvärr Lilli på vägen. När vi käkat drog vi till Maxi, sedan hem till Oscar på en liten förfest som faktiskt var ganska kul! Dit kom även Joel och hans kusin, sedan cyklade vi in till Laholm vid nio tiden, kom till Mathilda där festen var, träffade massa trevliga människor bland annat flera stycken jag inte träffat på jätte länge! Vid halv ett var vi ganska nöjda så då skulle vi cykla hem igen och jag skojar inte, jobbigaste jag gjort på länge haha asså det var sjukt. 6 km i kolmörker, inga lampor och den sjukaste motvinden jag varit med om, inte att leka med kan jag tala om, så vi stannade si sådär var hundrade meter för att andas eller ah, ta upp mobilerna är väl snarare rätt ord men det funkade prima kalas ändå. Jag och Hanna drog hem till henne och somnade ganska snabbt efter en mycket trevlig kväll!

bild-34fix hos hanna..

bild-24
mina fina flickor

bild-32självklart var jag utrustad till tusen när vi cyklade hem med fjortontusen lager kläder!

bild-33emma och hanna på en av våra fina pauser, nördar :):)

 

 

Kommentera

