1 maj 2013

På onsdagen den första maj vaknade jag upp bredvid Hanna runt kvart över tolv, längesedan jag sov så länge faktiskt haha. Vi gick då upp och åt frallor, sedan klädde vi på oss och cyklade till Maxi, drog hem och grillade korv och sedan fastnade vi i hennes uterum typ hela dagen, grymt härligt väder var det! Vid 6 tiden drog jag hem och åt grillad majs (kärlek <3) och senare på kvällen vid halv nio körde jag till Noa så var vi ute och gick en runda, bland annat ned till stranden vilket gav tillbaka många fina minnen från i somras, alltså de första gångerna vi träffades. Efter det gick vi hem till honom en stund innan jag åkte hem igen, riktigt fin dag med mina bästa.

bild-29

 

Kommentera

