29 april – leeediiig

I lördags åkte jag till Väla med Linnéa! Köpte en blus, lite underkläder, ett skärp och ett mobilskal, mycket nöjd! På kvällen sov Noa hos mig och sedan igår hängde jag med Maja i några timmar på dagen och på kvällen käkade vi grillat innan jag åkte vidare till Noa där jag spenderade natten.

Idag är det måndag och jag är helt ledig, extremt skönt om ni frågar mig. För tillfället ligger jag ensam hemma hos Noa, njuter av att det bara är 36 dagar kvar till sommarlovet och överväger om jag ska orka gå ner och äta något!

20130429-104516.jpg

20130429-104522.jpg

Kommentera

