underbara, efterlängtade fredag

Idag är det äntligen fredag och på riktigt så gjorde vi inte ett skit i skolan. Efteråt gjorde jag i alla fall massa ärenden med min syster och sedan dess har vi tittat på tv, ätit massa ”gott”, alltså chips samt godis som faktiskt var as äckligt, ångrar att jag åt det. Vet ni vad jag mer har gjort? Sorgligaste saken på länge… jag såg sista avsnittet någonsin av one tree hill, my life is over typ. Haha nej men åh, ofta det redan är slut liksom? 😦 får väl hitta någon ny rolig serie nu! Funderar på 90210, heart of Dixie eller gossipgirl men vi får se. Ikväll kommer Noa hit för mys så nu ska jag städa lite, ha en riktigt fin kväll!

20130426-175905.jpgEn bild jag tog innan idag på min systers otroligt vackra och mysiga rum.

Kommentera

