torsdagen den tjugofemte

Igår var det torsdag och då avklarade vi tredje och sista delen av nationella i svenska vilket känns underbart och lite senare avklarade jag även min historia redovisning som nästan känns ännu skönare att ha gjort! Efter skolan så tog jag och Lina bussen till sjukhuset i Helsingborg där vi hälsade på stackars Robin som har brutit benet. Efter ungefär två timmar tog vi bussen till Väla där jag käkade sushi (UNDERBARA MATRÄTT <3) och Lina joxade med att ha fått för lite pengar, kaos vetni. Sedan drog vi hem fast bussen gick tydligen bara till Ängelholm så jag tog tåget därifrån hem och sedan åkte jag hem till Noa i några timmar, bra dag!

20130426-175856.jpg

Kommentera

