24 april, work it

Idag, eller egentligen de senaste dagarna har jag gått runt som i trans men har ingen aning varför. Följer bara med i skolan men glömmer lyssna och sen när dagen är slut känns det som jag har drömt ungefär, riktigt konstigt.

Efter skolan idag drog jag till gymmet med Noa där jag sprang på bandet, körde crosstrainern samt litelite axlar. Riktigt jobbigt och skönt! Nu är klockan för mycket och jag har inte gjort mitt arbete som jag ska redovisa imorgon och för att göra det hela ännu bättre så har jag nationella i tre timmar imorgon ned start 08:10, döda mig, snälla. Nu måste jag verkligen sova, godnatt

20130424-223043.jpg

Kommentera

