23 april, tisdag

Nej men godkväll gott folk! det var minsann ett tag sedan. Varför detta? har inte haft någon lust att blogga och så blir det ibland (läs: ofta).

De senaste dagarna har jag i alla fall varit hos mina kusiner två gånger och fixat deras trädgård, lagat & ätit god mat, fikat massa osv. trevligt som tusan! Mer då? jag har sovit hos min fina pojke, tränat lite, pluggat, haft mysigt kvällshäng hos Elin, kört en del moppe fram och tillbaka i vår lilla by, har haft nationella prov – andra delen i svenska, slutat 6 timmar tidigare än ordinarie tid, ätit lunch framför filmen gangster squad med Noa, filmen var för övrigt förvånansvärt bra och nu har vi nått just det här ögonblicket. Klockan visar strax efter sju och jag sitter mätt och belåten i min säng och försöker göra en historia redovisning men tankarna ligger borta på gymmet, där jag egentligen vill vara, tänka sig det ni!

Bild 2013-03-03 kl. 13.44 #2

 

Kommentera

