åttonde april, måndag

Goddagens gott folk!

Lite dåligt med uppdatering här känner jag så drar igenom helgen lite snabbt! I fredags var jag ju som sagt ute på middag med pojkvännen och sedan sov vi hos mig. På lördagen gjorde vi ingenting speciellt, handlade massa gott och tittade på rise of the planet of the apes och sedan på kvällen drog jag hem till Hanna på middag med Lina, Linnéa och Fanny! Blev dock en ganska kort vistelse då folket drog på fest sen så jag åkte hem igen och tog moppen bort till gymmet där Noa var. Blev kvar där i över två timmar, pluggade, tittade när han tränade och sedan satt vi och snackade en bra stund efter att han var klar. Sedan drog vi hem till honom och käkade nattmat innan vi la oss och tittade på film. I söndags vaknade vi inte förrän vid halv ett och då tittade vi på rise of the guardians som faktiskt var riktigt bra! Drog hem vid halv fyra och sedan vid 6 hämtade Louise, Tom och Noa mig och då åkte vi hem till Adam (Noas pappa) där vi åt middag, mysigt!

Nu sitter jag ensam i skolan, har varit här sedan halv nio och egentligen börjar jag inte förrän halv ett men jag var tyvärr tvungen att göra ett prov halv tio, det gick hur som helt hyfsat bra. Om en timme ska jag käka lunch med pappa så innan dess får jag väl försöka plugga lite, ha det!

Bild 2013-04-08 kl. 10.37 #4

Kommentera

