tredje april, onsdag

Skåne bjuder på ännu en vacker vårdag och man kan ju återigen inte blir annat än lycklig. Dock är jag inte på topp tyvärr, drog hem två timmar tidigare från skolan med feber, inte jätte kul om man säger så. Nu, sex timmar senare ligger jag fortfarande i sängen och för en stund sedan såg jag klart säsong 7 av one tree hill så om ungefär 20 minuter ska jag påbörja säsong 8 😉 för övrigt har jag hunnit äta en skål glass också och nu tänkte jag (tro det eller ej) sätta mig frivilligt och plugga lite, bäst att vara förberedd till provet på måndag när jag väl måste åka till skolan tre timmar tidigare än nödvändigt, endast för att få gjort det här provet haha.

Nu tycker jag ni ska lyssna på låten nedanför och ha en riktigt bra kväll!

Kommentera

