welcome april

Goddagens gott folk! Är det inte helt fantastiskt väder ute idag? Strålande sol och hela 7 plusgrader i skuggan, det är minsann inte dåligt!

Idag är det i alla fall första april vilket betyder att vi går mot ljusare tider! Dagen har jag spenderat hos mina kusiner där det bjöds på smörgåstårta och tårta, ute på en fem kilometer lång promenad tillsammans med pappa och Olivia och just nu ligger jag i sängen med datorn i väntan på mat och sedan ska jag åka till Noa en sväng, saknar min pojke!

20130401-193449.jpg

20130401-193501.jpg

20130401-193513.jpg

Kommentera

