29 mars

I torsdags hängde jag med Elin hela dagen och sen sov jag hos Noa. På fredagen drog jag till mitt kära Mellbystrand hem till världens bästa Hanna där jag spenderade dagen. Var på maxi, cyklade runt i evigheter och tittade bland annat på mitt förra hus vilket kändes helt sjukt jävla konstigt om man får lov att säga så. Det skar ganska rejält i hjärtat när jag insåg hur mycket jag glömt under åren. Sedan drog vi hem till henne igen där vi bara satt och snackade och tittade på film, mys! Vid halv sju drog jag vidare hem till Eskil och Lotta där resten av folket var och där fick vi super god middag, standard med trerätters 😉 vid elva var vi döda så då skjutsade min käre bror mig hem till Noa där jag spenderade natten!

20130330-230142.jpg

Kommentera

