27 mars 2013

Visst blir man lycklig av det här underbara vårvädret? strålande sol och blå himmel hela dagen, bara värmen som saknas nu!

Tyvärr har jag inte varit ute i det där fina vädret. Igår efter fikan med Anna drog jag hem till Noa och sedan åkte vi till Willys med Karin & Tom för att handla till middagen. På menyn stod det kycklinggryta med bandspagetti, det jag dock inte tänkte på var grädden i kycklinggrytan. Vid halv ett inatt var jag och Noa ute och gick med Dunder en sväng men så fort vi kom hem gick jag och la mig för att sedan ligga där med extremt ont i magen. Somande ett tag och sen vid tre, halv fyra någon gång vaknade jag igen och då la vi oss och tittade på Shrek tills Noa somnade. Idag vaknade jag av att jag vred mig av smärta för att magen gjorde så ont och så såg de kommande timmarna ut. Fy fan säger jag bara, aldrig mer laktos. Låg kvar i sängen hela dagen ända till halv sex då jag körde moppe hem i det fina vädret. Magen är fortfarande väldigt känslig och det enda jag har fått i mig idag är en banan, en macka, några tuggor spagetti och tre små fläskfilébitar, hoppas på att må bättre imorgon.

Nu ska jag titta på någon film, ni får ha det så bra. Puss

bild-21

Kommentera

