26/3 och lite till..

bild-15 bild-16Ovan ser ni två bortglömda bilder från våffeldagens ganska misslyckade fika. Mysigt var det men våfflorna var hårda som jag vet inte vad och så smakade de kolakakor.. hm..

bild-22Igår tog jag äntligen en tripp till gymmet med Noa efter en liten paus för min del. Körde ett kort men intensivt pass ben och det känns minsann idag..

bild-19 bild-20På eftermiddagen svängde jag stegen bort till Knutjöns där det blev en fika ända till stängning med Anna och så kom Maja även in och sa hej, riktigt mysigt!

mobilskal (nytt) kjell och company tröja gant byxor (nya) bikbok halsduk ginatricot hoodie h&m skinnjacka casells skor scorett

bild-18Denna bilden vet jag inte riktigt när den är från men mest troligen från i förrgår eller igår, på bilden ser ni hur som helst Noas översöta hund Dunder som låg och latade sig i solen lite!

 

Kommentera

