25 mars 2013

Idag vill jag börja med att gratta min fina storbror som fyller 19 och min inte längre så lilla Lina som fyller 17 idag! ❤

I lördags tog jag bussen till Ängelholm vid kvart i fem. Blev mött av Hanna och sedan väntade vi in Fanny innan vi drog in till stan där vi även mötte upp Lina och Linnéa för att gå och käka kinamat. När vi var klara gick vi och handlade gottis på ica och sedan drog vi hem till Hanna där vi satt och snackade & mös i några timmar innan jag tog bussen hem igen. Väl framme i Båstad blev jag upphämtad av Percy & Noa och sedan blev vi lämnade hos Noa där vi inte ens hann titta klart på en film innan jag somnade.

Igår vaknade jag ju då upp hos Noa och sedan låg vi bara inne och degade hela dagen. Tittade på film, kollade på tv, gjorde mat osv. På kvällen blev vi hämtade av min pappa som körde oss till mig och här är vi kvar idag! Första dagen på lovet och vi var tvungna att gå upp halv sju för att sjunga för min bror, spännande! Trötta som vi var gick vi och la oss sen igen och vaknade upp några timmar senare och strax vankas det våfflor, det är ju trots allt våffeldagen! 

IMG_6403 kopia

Kommentera

