22-23/3 2013

Det slog mig nyss att jag helt glömt bort att skriva om min fredag!

Först var det då skola där vi fick sluta efter vårt tre timmar långa matteprov som bara tog mig en med tanke på hur otroligt mycket jag kunde! känn sarkasmen.. i alla fall så drog jag och Lina sedan till Väla där vi gick runt i ungefär 4 timmar, käkade nån god wok och fick med mig ett par jeans, ett par byxor, lite underkläder och två par iphoneskal hem, mycket nöjd! Lite senare på kvällen kom Linnéa till mig och då blev det middag för två, massa snack och film, mysigt!

Nu ska jag efter en bra kväll med tjejerna gosa lite med min fina pojke, puss & godnatt! ❤

20130324-015815.jpg

Kommentera

