ibland måste man börja om

Det kanske är dags att ta tag i livet lite. Från och med.. efter skolan imorgon så ska jag börja vara glad igen. Jag ska sluta se varje liten sak från den mörka, dystra sidan och sluta klaga på allt. Jag saknar mig själv, saknar att vara sådär glad som jag brukar vara men jag tappade bort den där versionen av mig någonstans på vägen det här året men nu är det verkligen dags att hitta tillbaka, både för min och alla andras skull.

Bild 2013-03-20 kl. 11.45 #2
Leendet sitter som vanligt klistrat men i huvudet finns det mest hat, dags att göra det där leendet rättvist.

Kommentera

