21 mars 2013, torsdag

Känner att det var ett tag sedan som jag faktiskt bloggade seriöst men de senaste veckorna har varit helt sjuka så tiden har inte räckt till alls. Jag kan ju i alla fall ge bloggen ett försök nu igen.

Idag är det torsdag och jag är inte på så värst bra humör idag heller. Imorse hade vi uppsatsskrivning i aulan i tre timmar och det gick verkligen inte bra så redan där förstördes min dag. Sedan hade vi två timmar håla och till sist en historialektion. Hann med tvåbussen hem och sedan dess har jag rensat hela ovanvåningen med min syster, lagat världens godaste mat och försökt förstå mig på matte utan framgång.

Vill ni förresten veta en helt sjuk sak? jag räknade innan idag ut att vi har haft tio timmar håla denna veckan, TIO TIMMAR. Förstår ni hur otroligt mycket det är? Igår hade vi håla i ungefär 5,5 timmar, vad vi gjorde kvar i skolan? inte en jävla aning. Drygaste och mest onödiga dagen i mitt liv helt allvarligt.

Nu tänker jag fortsätta strunta i matten och titta på one tree hill istället, puss

Bild 2013-03-20 kl. 11.46 #2

Kommentera

