19 mars, tisdag

Gårdagen spenderade jag i skolan, två timmar efter jag slutat till och med för vi var tvungna att gå till mattestugan. Efter skolan drog jag till gymmet och väntade på Noa & Percy så jag satt och pluggade under tiden, duktig som jag är. Sedan drog jag till Noa och stannade där till typ halv tio. 

Nu sitter jag i skolan, det är tisdag, jag är trött och humöret är i botten på alla sätt och vis. Tydligen ska det komma runt 20 cm snö under dagen och det får mig att vilja gå i ide, bokstavligt talat. Woho. Idag är veckans drygaste dag, jag har redovisning, slutar kvart i fyra och sedan ska pappa hjälpa mig med matten. Nu får jag väl ta och lyssna när vi går igenom massa ord på sexualkunskapen, roligt osv. Ha det.

Bild 2012-10-13 kl. 17.44 #2

Kommentera

