resume av helgen, sista delen.

Söndagen den 17 mars.

Idag är ingen vanlig dag för det är min systers 21 års dag, hurrahurrahurraaa! ❤

Började dagen vid nio då vi sjöng för Olivia och sedan gick vi och la oss igen. Vaknade vid elva och då var det bara att sätta fart med städningen osv. 

bild-11
Vid ett kom större delen av släkten på lunch och tårta, mums.

bild-13
Invigde påsken i förtid med påskmust..

bild-9
Mina fina killar! Till vänster är det min kusin/gudson Hugo, i mitten sitter världens absolut underbaraste pojkvän och till höger ser ni min lilla Theo, såå söt! Ni ska dock inte luras av deras oskyldiga små ansikten, det här är nog världens busigaste småkillar, skojar inte.

bild-14
Kvällen avslutades nedkrupen i sängen med Noa där vi tittade igenom väldigt gamla skolkataloger från när jag var liten och så tittade vi på film, bland annat National treasure

Måste sammanfatta helgen som riktig grym, tycker dock den gick alldeles för snabbt och så får jag ju gratta Olivia ännu en gång bara för att hon är världens bästa! Ha det nu så bra och sov gott.

Kommentera

