resume av helgen del 2

Lördagen den 16 mars.

Vid elva vaknade jag upp hyfsat utvilad och vid tolv åkte jag hem till Noa för att väcka honom. Möttes direkt av Karin som var glad över mitt uppdrag, sedan av Tom som gav mig massa saker som skulle ut i frysen och sedan en värmebölja och en överdrivet uttorkad pojkvän när jag öppnade Noas sovrumsdörr, haha. Hängde kvar hos honom i några timmar innan jag begav mig hemåt igen. Vid fem åkte jag och Ludde till det nyöppnade Willys i Båstad som var riktigt fint och sedan åkte jag hem och städade.

bild-7 bild-8
Vid 6 kom min efterlängtade Maja hem till mig och kvällen bestod utav sjukt god mat, massa mys, prat och filmtittade. Vi såg Magic mike samt Ted. Ett tag innan Maja drog hem kom Noa och vid halv ett skjutsade vi henne hem. Grymt mysig dag!

Kommentera

