resume av helgen del 1

Fredagen den 15 mars. 

bild
Var i skolan som vanligt och bilden är från mattelektionen där Linnéa föredrog att rita i min hand istället för att göra matte but I don’t mind, så sjukt skönt att bli ritad i handen, haha!

bild-1
Sedan efter skolan gjorde jag go fika i form av smoothie och varma mackor till min andra halva som stannade kvar och myste ett tag innan jag begav mig iväg.

bild-2
Åkte då hem till min fina Lina där vi hade klädpanik innan vi tillslut kunde bestämma oss. När vi var klara åkte vi vidare..

bild-3 bild-4 bild-5till Hanna där vi fixade oss ytterligare och åt sjukt god mat innan vi åkte vidare till vår slutdestination för kvällen.

bild-6 wpid-dsc_0153
Målet var då Åstorp där det vankades fest med massa trevligt folk! På övre bilden ser ni mina fina vänner Kalle och Lina och på den undre (väldigt smala bilden som jag snodde från Linas blogg) ser ni mig och Conny! Vid halv två fick jag skjuts hem och sedan somnade jag ögons bums.

 

 

 

Kommentera

