Det fina med familjen

Jag är en sån där människa som älskar min familj över allt. Vi bråkar sällan och skrattar ofta, vi har dålig humor hela högen och det bästa som finns är när hela familjen är samlad, vilket den nu är igen! Inatt kom nämligen min syster äntligen hem efter ett halvår i London så nu får jag mysa med henne igen. Bästa.

Nått bra med att hon kom hem med massa nya kläder är att jag fick rensa lite bland de gamla där jag bland annat fann en fantastiskt fin blus! För övrigt har jag hängt en stund med min andra halva och nu har jag lagat mat med Olivia och lite senare blir det tradition med smoothie och popcorn, mums! Bjuder på en (extremt osmickrande bild på en övertrött Tyra) bild på mig och Noa från tidigare idag, puss.

20130311-195843.jpg

Kommentera

