yolo som fan

Pluggat samhälle hela dagen = har inte ens tittat på spanskan = kommer faila så otroligt jävla hårt på spanskaprovet imorgon = deprimerad. Pluggat samhälle hela dagen = inte varit social med min fina som istället har legat och sussat så gott i min säng 😦 = ledsen Tyra. Pluggat samhälle hela dagen – OCH ÄR FORTFARANDE INTE KLAR?! Nu är jag sur som en jävla oxe så fuck this shit. YOLO.

Dock får min granne ett plus i kanten som kom med godis till mig, hihihiihihih snällis.

 

Kommentera

