16:16

Med solen och värmen som kommer från den känner jag hur jag varje dag blir snäppet lyckligare och även lugnare trots allt som händer runt omkring. Idag kan jag pricka av en inlämning och två redovisningar så det känns skönt, nu väntar bara de två proven imorgon men det går säkert hyfsat bra det med! 🙂

För övrigt så sitter jag på bussen hem nu, ska möta upp Noa och sedan dra till mig där jag ska plugga och han sova, sötis. Senare ikväll blir det förmodligen boxning! Ha det så bra, puss!

20130305-161645.jpg

Kommentera

