tjugosjätte februari

Den här annars så dryga och gråa tisdagen har jag och Linnéa efter vår sovmorgon till 09.40 försökt sprida glädje till alla i vår närhet! Det handlade om att skratta mycket, le åt okända människor, slänga iväg några fina ord till en vän osv. tror vi lyckades hyfsat bra faktiskt och det hela blev ju bara ännu bättre av att vädergudarna bjöd på en stor vårsol, åh vad man blir lycklig av den!

För övrigt är jag faktiskt inte så pepp på livet som det verkar men jag försöker kämpa på. Har hängt lite med Noa efter skolan, tittat på ett efterlängtat avsnitt one tree hill och om exakt en halvtimme ska jag iväg på boxning för första gången på flera månader, får se vad jag tycker. Ha nu en riktigt bra kväll!

 

Kommentera

